REGULAMIN USLUG

Warunki ogólne

Kontrahentem jest spółka grupy kapitałowej LEI Register prowadząca działalność w kraju zamieszkania klienta. Jeżeli żadna spółka grupy kapitałowej LEI Register nie prowadzi działalności w kraju zamieszkania klienta, przyjmuje się, że kontrahentem jest spółka LEI Register OU (kod LEI: 894500SMOMUFH0UZXT46). Grupa LEI Register działa w Polsce pod marką Rejestr LEI. Rejestr LEI jest agentem ds. rejestracji kodów LEI. Współpracujemy z LOU: Ubisecure Oy (RapidLEI) LEI: 529900T8BM49AURSDO55, Nasdaq CSD SE (Nasdaq LEI) LEI: 485100001PLJJ09NZT59.

Spółki grupy LEI Register:

LEI Register OU
Adres: Uus tn 21-2, 10111, Tallin, Estonia
E-mail: [email protected]

LEI Kode ApS
Adres: Øllgårdsvej 5, 2630, Taastrup, Dania
E-mail: [email protected]

LEI Register India Private Limited
Adres: 15a, 4. piętro, City Vista, Tower A Fountain Road, Kharadi, Indie
E-mail: [email protected]

1. Nowy kod LEI, odnowienie kodu LEI i przeniesienie kodu LEI

1.1. Aby ubiegać się o nowy kod LEI, odnowić dotychczasowy kod LEI lub przenieść kod LEI zarządzany u usługodawcy Rejestr LEI, wnioskodawca powinien wypełnić odpowiedni formularz wniosku, przesłać swoje dane i opłacić usługę kartą kredytową, z konta PayPal lub przelewem bankowym.

1.2. Wnioskodawca przyjmuje do wiadomości, że przesłanie formularza jest równoznaczne z zaakceptowaniem regulaminu usługodawcy Rejestr LEI. Wnioskodawca potwierdza, że przesłane dane są prawidłowe i że ma pełne uprawnienia do złożenia wniosku o kod LEI w imieniu podmiotu prawnego (klienta). Wnioskodawca jest świadomy tego, że jego dane kontaktowe mogą być udostępniane Lokalnej Jednostce Operacyjnej (LOU).

1.3. Wnioskodawca jest świadomy, że przyznaje firmie Rejestr LEI wszelkie prawa do podpisania regulaminu wybranej LOU w jego imieniu, i wyraża na to zgodę. Na przykład warunki korzystania z usług RapidLEI można znaleźć tutaj. Warunki usług świadczonych przez jednostki LOU są bardzo podobne, ponieważ wszystkie odpowiadają wytycznym Global Legal Entity Identifier Foundation (GLEIF).

1.4. Wnioskodawca udziela firmie Rejestr LEI wszelkich praw do zarządzania kodami LEI podmiotu prawnego w jego imieniu. Na przykład nowy wnioskodawca składający wniosek o kod LEI udziela firmie Rejestr LEI wszelkich praw potrzebnych do złożenia wniosku o kod LEI w imieniu podmiotu prawnego. Wnioskodawca składający wniosek o odnowienie kodu LEI udziela firmie Rejestr LEI wszelkich praw potrzebnych do odnowienia kodu LEI w imieniu podmiotu prawnego. Wnioskodawca składający wniosek o przeniesienie kodu LEI udziela firmie Rejestr LEI wszelkich praw potrzebnych do przeniesienia kodu zarządzanego przez firmę Rejestr LEI.

1.5. Wnioskodawca zgadza się i przyjmuje do wiadomości, że w celu nadania lub odnowienia kodu LEI Rejestr LEI może korzystać z usług różnych Lokalnych Jednostek Operacyjnych (LOU). Ponadto wnioskodawca rozumie, że odnowienie kodu LEI może wymagać przeniesienia tego kodu do innej LOU w ramach procesu odnowienia, zależnie od decyzji firmy Rejestr LEI.

1.6. Wnioskodawca składający wniosek o przeniesienie kodu LEI jest świadomy tego, że takie przeniesienie wiąże się lub może się wiązać ze zmianą LOU. Jeśli wnioskodawca składa wniosek o odnowienie u usługodawcy Rejestr LEI kodu LEI, który nie jest zarządzany u tego usługodawcy, kod LEI musi zostać przeniesiony pod zarządzanie usługodawcy Rejestr LEI. Kod LEI można przenieść przed jego odnowieniem lub w trakcie trwania tego procesu. Rejestr LEI nie może odnowić kodu LEI, którym nie zarządza.

1.7. Kod LEI zarządzany u usługodawcy Rejestr LEI można odnowić maksymalnie na 60 dni przed wygaśnięciem ważności kodu. Jeśli jednak klient przeniesie i odnowi kod LEI zarządzany przez usługodawcę innego niż Rejestr LEI, a data następnego odnowienia kodu LEI przypada później niż za 60 dni, dni z okresu odnowienia kodu LEI mogą zostać utracone.

1.8. Rejestr LEI rozpocznie proces rejestracji, odnowienia i/lub przeniesienia kodu LEI wkrótce po otrzymaniu wniosku i potwierdzenia płatności.

1.9. Wnioskodawca jest świadomy, że usługodawca może się z nim skontaktować i poprosić o udostępnienie pełnomocnictwa (upoważnienia) lub innego dowodu potwierdzającego upoważnienie wnioskodawcy do złożenia wniosku o kod LEI w imieniu podmiotu prawnego.

1.9.1. Tylko wyznaczone osoby mogą podpisać list lub upoważnienie w swoim imieniu. Wnioskodawca jest świadomy, że podszywanie się pod osobę upoważnioną do podpisu jest zabronione i stanowi oszustwo dotyczące tożsamości.

1.10. Wnioskodawca jest świadomy, że usługodawca może się z nim skontaktować i poprosić o udostępnienie dodatkowych dokumentów. Rejestr LEI może na przykład poprosić o dokumenty potwierdzające rejestrację podmiotu prawnego, wskazujące upoważnionych przedstawicieli podmiotu, przedstawiające datę utworzenia podmiotu lub potwierdzające czas wprowadzenia zmian w danych podmiotu prawnego.

1.11. Wnioskodawca jest świadomy, że jeśli podmiot prawny jest zależny od bezpośredniego i/lub ostatecznego podmiotu dominującego, który posiada udziały większościowe (zwykle >50%) i konsoliduje księgowość podmiotu zależnego, wnioskodawca jest zobowiązany zgłosić dane takiego podmiotu dominującego (poziomu 2). Jeżeli podmiot prawny nie zależy od żadnych podmiotów dominujących lub nie może ich zgłosić, konieczne będzie wskazanie przyczyny niepodania danych podmiotu dominującego (poziomu 2) poprzez wybranie wyjątku sprawozdawczego.

1.11.1. Rejestr LEI może skontaktować się z wnioskodawcą z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów w celu weryfikacji konsolidacji.

1.12. Wnioskodawca jest świadomy, że jeśli podmiot prawny jest oddziałem zagranicznym, wnioskodawca jest zobowiązany do podania kodu LEI siedziby. Jeśli nie poda kodu LEI siedziby, Rejestr LEI nie może kontynuować przetwarzania wniosku dotyczącego kodu LEI. Numer LEI siedziby musi mieć status ISSUED (WYDANY).

1.13. Wnioskodawca jest świadomy, że jeśli podmiot prawny jest funduszem, Rejestr LEI może zażądać informacji na temat powiązań w ramach funduszu (podmiot zarządzający funduszem, fundusz parasolowy subfunduszu i/lub fundusz główny funduszu powiązanego).

1.13.1. Rejestr LEI może skontaktować się z wnioskodawcą z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów w celu zweryfikowania powiązań w ramach funduszu.

1.13.2. Aby zgłosić powiązanie, wymagany jest kod LEI podmiotu zarządzającego funduszem, funduszu parasolowego i funduszu głównego.

1.14. Kod LEI zostanie dostarczony tak szybko, jak to możliwe. W 90% przypadków nowe kody LEI nadawane są w ciągu 1–3 godzin. Weryfikacja powiązań z podmiotem dominującym i w ramach funduszu może zająć do 48 godzin. Odnowienie i przeniesienie kodu LEI może zająć do 7 dni. W przypadku problemów z weryfikacją danych lub w innych rzadkich przypadkach czas przetwarzania może być dłuższy niż zwykle.

1.15. Po zakończeniu procesu wnioskodawca otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i fakturą na kontaktowy adres e-mail podany we wniosku o kod LEI.

1.16. Wnioskodawca jest świadomy istnienia zasady, że po złożeniu wniosku i zaakceptowaniu regulaminu wniosek uważa się za ostateczny, i wyraża zgodę na tę zasadę. Gdy Rejestr LEI otrzyma wniosek o przeniesienie, nie można go cofnąć. Gdy Rejestr LEI otrzyma potwierdzenie płatności za nowy kod LEI, odnowienie kodu LEI lub wniosek o odnowienie i przeniesienie, wniosku nie można cofnąć. Jeśli wnioskodawca dostarczył informacje wystarczające do rozpatrzenia wniosku o nadanie kodu LEI, procesu nie można zatrzymać, a kod LEI zostanie nadany.

1.17. Wnioskodawca jest świadomy, że jeżeli nie dostarczy żądanych informacji, w tym tych wspomnianych w opisanych powyżej przypadkach próśb, Rejestr LEI i odpowiednia LOU dołożą uzasadnionych starań, aby uzupełnić wniosek o kod LEI. Może to skutkować odpublicznieniem danych podmiotu dominującego (poziomu 2) lub nieopublikowaniem danych o powiązaniach w ramach funduszu. Jednak w przypadku, gdy kod LEI nie może zostać przyznany, odnowiony i/lub przeniesiony w wyniku niedostarczenia przez wnioskodawcę wymaganych informacji, Rejestr LEI i odpowiednia LOU nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody związane z kodem LEI.

1.18. Wnioskodawca jest świadomy, że po nadaniu kodu LEI kod ten i dotyczące go dane referencyjne podmiotu prawnego zostaną opublikowane na stronie internetowej GLEIF i firmy Rejestr LEI. Po nadaniu kodu LEI nie można go usunąć ani przenieść na inny podmiot prawny.

1.19. Rejestr LEI wyśle wiadomość e-mail i/lub SMS na podany kontaktowy adres e-mail i/lub numer kontaktowy na 60 dni przed koniecznością odnowienia kodu LEI (tj. 60 dni przed upłynięciem opłaconego okresu).

2. Umowy wieloletnie i automatyczne odnawianie

2.1. Dla wygody klientów Rejestr LEI oferuje możliwość uiszczenia opłaty za odnowienie z góry na okres do 5 lat.

2.1.2. Jeśli klient wykupił usługę odnawiania kodu LEI na kilka lat, Rejestr LEI pokryje koszt odnowienia za wykupiony okres.

2.1.3. Jeśli klient zamówi wieloletnie odnawianie kodu LEI (np. 5-letni kod LEI) u usługodawcy Rejestr LEI i w okresie obowiązywania przedpłaty przeniesie kod LEI do innego usługodawcy, umowa wieloletnia zostanie automatycznie anulowana.

2.2. Niezależnie od tego, czy klient wykupi usługę wieloletniego odnawiania (od 2 do 5 lat), dane LEI będą aktualizowane co roku. Stąd data następnego odnowienia w bazie danych GLEIF to zwykle czas nadania lub ostatniego odnowienia kodu LEI + 365 dni, ale nigdy nie wypada ona później niż za 425 dni.

2.3. Klient może zdecydować się na automatyczne odnawianie swojego kodu LEI.

2.3.1. Jeśli klient wybrał automatyczne coroczne odnawianie swojego kodu LEI, zostanie obciążony kosztem usługi na 60 dni przed datą zakończenia umowy. Płatność zostanie pobrana z tego samego konta, które zostało podane przy pierwszej płatności.

2.3.2 Klient zostanie powiadomiony o zbliżającym się automatycznym odnowieniu w wiadomości e-mail. W razie zaistnienia takiej potrzeby będzie mieć 5 dni na przesłanie zmienionych danych dotyczących kodu LEI lub anulowanie automatycznego odnawiania kodu. Po upływie tych 5 dni Rejestr LEI rozpocznie proces odnawiania kodu. Po zakończeniu procesu odnawiania kodu klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem i fakturą za usługę odnowienia kodu. Po ukończeniu procesu odnawiania kodu LEI odnowienia takiego nie można cofnąć.

2.4. Rejestr LEI ma pełne prawo do odnowienia kodu LEI podmiotu prawnego i aktualizacji danych referencyjnych w bazie danych GLEIF za pośrednictwem odpowiedniej LOU.

2.4.1. Jeżeli podmiot prawny jest zarejestrowany, Rejestr LEI i odpowiednia LOU mają prawo do aktualizacji danych referencyjnych podmiotu prawnego na podstawie odpowiedniego rejestru.

2.4.2. Jeśli danych podmiotu prawnego nie można zweryfikować w rejestrze, Rejestr LEI i odpowiednia LOU dołożą uzasadnionych starań w celu odnowienia kodu LEI przy użyciu dotychczasowych danych. Może to obejmować odpublicznienie danych podmiotu dominującego (poziomu 2) lub nieopublikowanie danych o powiązaniach w ramach funduszu.

2.4.3. Klient zgadza się powiadomić usługodawcę Rejestr LEI w przypadku zmiany danych, której nie można zweryfikować na podstawie rejestrów publicznych, oraz dostarczyć odpowiednie aktualne informacje.

2.4.4. Rejestr LEI może skontaktować się z klientem i poprosić o dostarczenie aktualnych informacji i/lub dokumentów (np. zaktualizowanych skonsolidowanych sprawozdań finansowych, wyjątku sprawozdawczego, pełnomocnictwa, dowodu upoważnienia lub innych danych).

2.4.5. Jeśli klient nie dostarczy wymaganych informacji i/lub dokumentów, kod LEI może nie zostać odnowiony. Jeśli w wyniku niedostarczenia przez klienta wymaganych informacji kod LEI nie zostanie odnowiony, Rejestr LEI i odpowiednia LOU nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody związane z kodem LEI. Jeśli klient nie dostarczy żądanych informacji w ciągu 60 dni, Rejestr LEI ma prawo do anulowania umowy.

3. Usługa przyspieszonej realizacji zamówienia

3.1. Usługa przyspieszonej realizacji zamówienia jest dostępna tylko dla nowych klientów LEI. Usługa przyspieszonej realizacji zamówienia jest przeznaczona dla podmiotów prawnych zarejestrowanych w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) lub Krajowym Rejestrze Urzędowym Podmiotów Gospodarki Narodowej (REGON), które nie mają lub nie zgłaszają danych podmiotu dominującego (poziomu 2) lub powiązań w ramach funduszu. Jeśli klient kwalifikuje się do skorzystania z usługi przyspieszonej realizacji zamówienia, na stronie płatności za zamówienie pojawi się opcja usługi przyspieszonej realizacji zamówienia.

3.2. Jeśli na stronie płatności nie widnieje opcja usługi przyspieszonej realizacji zamówienia, oznacza to, że nie znaleziono dopasowania między numerem rejestracyjnym podmiotu a bazą danych KRS lub REGON albo że we wniosku podano dane dotyczące powiązań podmiotu. W takim przypadku wniosek dotyczący kodu LEI będzie przetwarzany w trybie zwykłym.

3.3. Rejestr LEI gwarantuje klientom korzystającym z opcji przyspieszonej realizacji zamówienia dostarczenie nowego kodu LEI w ciągu 3 godzin.

3.4. Rejestr LEI dołoży uzasadnionych starań, aby dostarczyć kod LEI we wskazanym terminie.

4. Certyfikat kodu LEI i znacznik

4.1. Certyfikat kodu LEI i znacznik LEI oraz wersję papierową certyfikatu można dodać do zamówienia na stronie płatności lub kupić je osobno po opublikowaniu danych o kodzie LEI na tej stronie. Certyfikat kodu LEI i znacznik LEI oraz wersję papierową certyfikatu można kupić oddzielnie. W tym celu należy na tej stronie wyszukać kod LEI w sekcji „Certyfikat kodu LEI i znacznik”.

4.2. Rejestr LEI wyśle wersję papierową certyfikatu w ciągu 7 dni roboczych. Wersja papierowa zostanie wysłana na adres prawny podmiotu prawnego.

4.3. Rejestr LEI zastrzega sobie prawo do niewysyłania nowej wersji papierowej, jeśli klient poda nieprawidłowe dane lub nie przyjmie przesyłki.

5. Opłaty

5.1. Wysokość opłat za zamówienie nowego kodu LEI oraz przeniesienie lub odnowienie bieżącego kodu LEI można znaleźć na tej stronie w sekcji „Cena kodu LEI”. Koszt nowego kodu LEI obejmuje pierwszą rejestrację kodu LEI oraz coroczne odnawianie kodu LEI przez wybrany okres. Koszt odnowienia dotychczasowego kodu LEI obejmuje coroczne odnawianie kodu LEI przez wybrany okres. Jeśli konieczne jest przeniesienie kodu LEI, usługa ta jest bezpłatna. 

5.2. Wskazane ceny obejmują opłatę GLEIF. 

5.3. Ceny nie zawierają podatku VAT. VAT wynosi 0% w przypadku posiadania ważnego numeru VAT UE. Numer VAT jest automatycznie weryfikowany w bazie danych VIES. VAT wynosi 23% w przypadku podania nieważnego numeru VAT lub braku tego numeru. Podatek VAT zostanie doliczony zgodnie z systemem UE OSS.

5.4. Wnioskodawca może wybrać usługi dodatkowe za dodatkową opłatą.

5.4.1. Koszt dodania danych o podmiocie dominującym wynosi 45 PLN za każdy podmiot dominujący na rok.

5.4.2. Walidacja danych funduszu kosztuje 45 PLN rocznie.

5.4.3. W przypadku wybrania kompletnej usługi podczas realizacji zakupu pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 74 PLN.

5.4.4. Ceny certyfikatu i znacznika LEI oraz wersji papierowej certyfikatu można znaleźć na tej stronie w sekcji Certyfikat kodu LEI i znacznik”.

5.5. Kwota pobierana za automatyczne odnowienie zależy od aktualnej ceny podanej na stronie Rejestru LEI w chwili transakcji. Ceny mogą ulec zmianie.

6. Zasady zwrotów

6.1. Aby ubiegać się o zwrot pieniędzy, należy wysłać wiadomość na adres [email protected]. Prośby o zwrot pieniędzy i anulowanie można również przesyłać na adres Uus 21-2, 10111, Tallinn, Estonia.

6.2 Zwrot zostanie zrealizowany ciągu 7 dni. Czas potrzebny na przetworzenie zwrotu może być zróżnicowany w zależności od banku. Otrzymanie zwrotu może nastąpić po upływie do 30 dni.

6.3. Rejestr LEI ma prawo naliczyć opłatę za zwrot w wysokości 135 PLN za każdy zwrot.

6.4. Klient ma prawo żądać zwrotu pieniędzy, jeżeli nie spełnia żadnego z warunków, o których mowa w pkt. 6.5.

6.5. Rejestr LEI ma prawo odmówić zwrotu pieniędzy, jeśli:

6.5.1. Wniosek został uznany za ostateczny.

6.5.2. Automatyczne odnawianie kodu LEI zostało ukończone.

6.5.3. Klient zamówił wieloletnie odnawianie kodu LEI (np. 5-letni kod LEI), a następnie stwierdził, że nie potrzebuje już aktywnego kodu LEI.

6.5.4. Klient przeniósł kod LEI do innego usługodawcy przed upływem przedpłaconego okresu odnawiania.

6.5.5. Dni z okresu odnowienia kodu LEI zostały utracone, ponieważ klient przeniósł i odnowił kod LEI zarządzany przez usługodawcę innego niż Rejestr LEI, a data następnego odnowienia kodu LEI wypadała później niż za 60 dni.

6.5.6. Dni od okresu odnowienia kodu LEI międzynarodowego oddziału zostały utracone, ponieważ kod LEI siedziby otrzymał status LAPSED (WYGASŁY), a następnie kod LEI oddziału międzynarodowego otrzymał status LAPSED (WYGASŁY).

6.5.7. Kod LEI nie mógł zostać nadany, odnowiony lub przeniesiony w wyniku niedostarczenia przez klienta wymaganych informacji w ciągu 60 dni. Wymagane informacje mogą obejmować między innymi:

  • pełnomocnictwo,
  • dowód upoważnienia,
  • dokumenty wskazujące upoważnionych przedstawicieli podmiotu prawnego,
  • dokumenty rejestracyjne,
  • dokumenty wskazujące datę utworzenia podmiotu prawnego,
  • dokumenty potwierdzające czas wprowadzenia zmian w danych podmiotu prawnego,
  • dokumenty na potwierdzenie konsolidacji lub powiązań w ramach funduszu,
  • kod LEI siedziby lub funduszu parasolowego,
  • wszelkie inne dokumenty lub informacje dotyczące podmiotu prawnego.

6.5.8. Po sprawdzeniu dostarczonych danych podmiotu dominującego (poziomu 2) okazało się, że co najmniej jeden z podmiotów dominujących nie konsoliduje kont jednostki zależnej.

6.5.9. Klient nie przyjął dostawy wersji papierowej certyfikatu LEI lub podał nieprawidłowe dane.

6.6. Okres zwrotu określony w zasadach zarządzania GLEIF RA będzie należycie przestrzegany.

7. Prawo właściwe

7.1. Niniejsza umowa oraz wszelkie spory lub roszczenia (w tym spory lub roszczenia pozaumowne) powstałe pośrednio lub bezpośrednio w związku z nią, jej przedmiotem lub treścią podlegają przepisom prawa obowiązującym w Anglii i Walii i będą interpretowane zgodnie z nimi.

8. Zewnętrzni dostawcy usług, rozwój działalności biznesowej i współpraca marketingowa

8.1. Zewnętrzni dostawcy usług

Aby zapewnić najlepszy możliwy komfort użytkowania oraz wysoką jakość usług, w celu realizacji swoich usług Rejestr LEI może w niektórych przypadkach zaangażować zewnętrznych dostawców usług (outsourcing). Obejmuje to na przykład hosting stron internetowych, usługi komunikacyjne i inne funkcje nieodłącznie powiązane z realizacją usług firmy Rejestr LEI.

Zewnętrzni dostawcy usług mogą zostać zaangażowani na przykład do realizacji następujących funkcji:

  • usługi hostingu stron internetowych: w celu utrzymywania i hostingu naszej platformy internetowej;
  • narzędzia do ankiet i zbierania opinii: w celu gromadzenia opinii klientów i prowadzenia badań rynkowych;
  • usługi przetwarzania płatności: w celu przetwarzania bezpiecznych transakcji płatniczych;
  • usługi komunikacyjne: w celu zarządzania kanałami komunikacji dla klientów, takimi jak poczta elektroniczna i komunikatory.

8.2. Zewnętrzni dostawcy usług i dostęp do danych

W celu efektywnej realizacji usług zewnętrzni dostawcy usług mogą potrzebować dostępu do określonych danych, które nam przekazałeś. Mogą one obejmować dane na temat firmy, dane na temat korzystania oraz inne informacje, które są im niezbędne do wykonywania swoich usług. Dostęp do danych udzielony zewnętrznym dostawcom usług jest ściśle ograniczony do danych niezbędnych do realizacji ich usług oraz podlega naszej polityce prywatności oraz obowiązującym przepisom prawa.

8.3. Rozwój działalności biznesowej i współpraca marketingowa

Oprócz działań outsourcingowych opisanych powyżej Rejestr LEI może udostępniać przekazane mu przez klientów ich dane kontaktowe (firma, numer rejestracyjny, nazwisko przedstawiciela i/lub innej osoby do kontaktu, adres e-mail i numer telefonu) innym dostawcom usług w celach związanych z rozwijaniem działalności biznesowej i współpracą marketingową, a także aby zadbać o możliwie najbardziej efektywne informowanie naszych klientów o usługach, które mogą ich zainteresować.

8.4. Bezpośrednia komunikacja z klientami

Podczas planowania i realizacji usług mogą zdarzyć się sytuacje, gdy dostawcy usług wskazani w art. 8.1 i 8.3 muszą skontaktować się bezpośrednio z klientem, aby efektywnie realizować nasze usługi lub przekazać ważne informacje dotyczące ich własnych usług. Taka bezpośrednia komunikacja może odbywać się za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon, e-mail czy inne środki komunikacji. Na przykład dostawcy usług na platformie mogą skontaktować się z klientami w celu przedstawienia usług związanych z ich platformą.

8.5. Prywatność i bezpieczeństwo

Pragniemy utrzymywać najwyższe standardy prywatności danych i bezpieczeństwa. Wszyscy zewnętrzni dostawcy usług są drobiazgowo sprawdzani oraz związani umowami o zachowaniu poufności i politykami prywatności zgodnymi z naszymi standardami korporacyjnymi i wymogami prawa. Partnerzy, których angażujemy w ramach rozwoju działalności biznesowej i współpracy marketingowej, również podlegają wysokim standardom ochrony danych, które są opisane szczegółowo w naszej Polityce prywatności, a także w politykach prywatności poszczególnych dostawców usług.

8.6. Świadoma zgoda

Korzystając z usług Rejestru LEI, klient zgadza się na udostępnienie przekazanych przez niego danych naszym zewnętrznym dostawcom usług i współpracującym partnerom w celach i w sposób opisany powyżej, z zastrzeżeniem zasad, wymogów i ograniczeń wskazanych w art. 8.1–8.5.

Warunki końcowe

Klient ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania związane z kodem LEI powiązanym z reprezentowanym przez klienta podmiotem prawnym. Rejestr LEI nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody związane z kodami LEI.

Rejestr LEI działa jako agent ds. rejestracji LEI w imieniu klienta i współpracuje z LOU akredytowanymi przez GLEIF w celu zamawiania, odnawiania, przenoszenia i aktualizowania kodów LEI dla swoich klientów.

Rejestr LEI zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w swoim Regulaminie w dowolnym momencie. Dokument stanowiący aktualny Regulamin można zawsze znaleźć na stronie Rejestru LEI: https://www.leirejestr.pl