Jak uzyskać LEI w Polsce?

Jak sama nazwa wskazuje, Identyfikator Podmiotu Prawnego (LEI) jest wymagany dla każdego podmiotu prawnego, który regularnie zawiera transakcje finansowe. Uzyskanie LEI jest proste, sprowadza się do wybrania odpowiedniego dostawcy usług rejestracyjnych i wypełnienia wniosku. Następnie usługodawca zatwierdzi Twoje dane i odeśle Ci numer LEI.

Jak uzyskać numer LEI? 

Rejestracja identyfikatora podmiotu prawnego (LEI) to prosty proces. Sprowadza się do wybrania odpowiedniego usługodawcy i wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Następnie usługodawca zatwierdzi podane przez Ciebie dane i zwróci się do Ciebie z numerem/kodem LEI.


Kto wydaje numery LEI? 

Lokalni dostawcy usług (LOU) są odpowiedzialni za wydawanie identyfikatorów LEI. Następnie Światowa Fundacja Podmiotów Prawnych (GLEIF) wprowadziła Agentów Rejestracyjnych (RA). RA współpracuje z LOU i pomaga w procesie uzyskiwania LEI.

Sukces RA zależy od jej zdolności do uproszczenia procesu rejestracji i odnawiania LEI.

Opłaty pobierane za wydanie i utrzymanie identyfikatora LEI są całkowicie zależne od LOU lub RA. 

Rejestr LEI jest oficjalną RA. Udało nam się zbudować lojalną bazę klientów dzięki temu, że proces rejestracji LEI jest prosty, zautomatyzowany, szybki i niedrogi. Rejestr LEI udało się utrzymać najniższe ceny na rynku. Wszystko to przy jednoczesnym utrzymaniu aktywnej obsługi klienta przez 7 dni w tygodniu w lokalnych językach na całym świecie.

ZAREJESTRUJ SWÓJ LEI JUŻ TERAZ 


Proces rejestracji LEI

1. Zacznij od wypełnienia formularza zgłoszeniowego. Rejestr LEI stworzył niezwykle sprawny system z funkcją automatycznego wypełniania danych firmy. Wypełnienie wniosku nie powinno zająć więcej niż 2 minuty.

2. W razie potrzeby należy załączyć dodatkowe dokumenty. Jest to konieczne tylko wtedy, gdy nazwa firmy nie figuruje w lokalnym rejestrze firm lub gdy trzeba udowodnić powiązania z firmą macierzystą. 

3. Rejestr LEI ma zniżki na rejestracje wieloletnie i automatyczne odnawianie.

4. Wybierz opcję płatności

5. W ciągu kilku godzin otrzymasz potwierdzenie kodu LEI. Śledź swoje zamówienie tutaj. 


Jak to się stało, że ceny w rejestru LEI są tak przystępne? 

Rejestr LEI jest oficjalnym Agentem Rejestracyjnym – pomagamy podmiotom prawnym ubiegać się o nowe kody LEI lub przenosić i odnawiać istniejące kody LEI od początku 2018 r. Z powodzeniem realizujemy nasz cel, aby proces rejestracji LEI był prosty, zautomatyzowany, szybki i przystępny cenowo. W rejestru LEI utrzymujemy nasze marże zysku na niskim poziomie i wierzymy w budowanie długoterminowych relacji biznesowych.

Rejestr LEI zbudował lojalną bazę klientów, oferując najniższe ceny na rynku, a jednocześnie utrzymując czynną przez 7 dni w tygodniu obsługę klienta w lokalnym języku w 35 krajach.  

Sprawdzamy poprawność danych rejestracyjnych we współpracy z naszym akredytowanym przez GLEIF partnerem LOU RapidLEI (Ubisecure Oy).

ZAREJESTRUJ SWÓJ LEI JUŻ TERAZ